No way back

15 augustus 2017 - London, Verenigd Koninkrijk

Mijn dag begon vandaag als alle andere, rustig op mijn fiets naar mijn werk, door het park langs de leuke narrowbootjes. Email openen, mijn dagplanning in mijn hoofd doornemen en de trainingen voor deze week volboeken en voorbereiden. Tot om half 10 ik toch de woorden 'Ross, can I talk to you for a second.' Uitsprak, toen was er geen weg meer terug. Ik vind het jammer om deze plek te verlaten. Ik zit goed in mijn vel, heb mijn plekje binnen het team en maak lol met mijn collega's. Maar zo als vele van jullie al weten heb ik een prachtige baan aangeboden gekregen bij De l'europe hotel in Amsterdam. Een baan waar ik 2 jaar geleden niet eens van durfde te dromen, het soms zachtjes uitsprak dat ik dat wel als carrière doel wilde hebben. Is nu na vele hobbels, verdriet en overwinningen hier in London toch bereikbaar geworden.

Soms denk ik wel eens, was ik maar eerder weg gegaan bij het Marriott, had ik deze baan bij RE niet eerder kunnen vinden. Maar dingen lopen zo als het gaat en daar leer je van en groei je groot door. En voor mij heeft het me een hele mooie nieuwe kans gebracht, die ik stiekem ook heel eng vind om aan te gaan. Zal ik het wel kunnen, ga ik mijn draai er wel vinden. Wat zullen de verwachtingen zijn. Maar die gedachten probeer ik te verstoppen tot maandag ochtend 2 oktober als ik weer aan z'n verschrikkelijke eerste werkdag moet gaan beginnen.

Maar een nieuwe baan accepteren in Amsterdam is misschien wel het eenvoudigste deel van het hele gebeuren.

De to do list is nog niet af, ik zit lekker in mijn vel, we genieten samen van deze heerlijk stad en ik ben trots op het feit dat bijna 2 jaar samenwonen in een klein flatje met vaak ook momenten dat het goed tegen zat onze relatie al 3,5 jaar heel sterk, leuk en vol plezier is.

Toch heb ik op juist die dag, dat we 3,5 jaar samen zijn, de huur van ons gezamenlijke huisje opgezet. Zijn we opzoek gegaan naar een kamer voor Ronald, want hij blijft nog even hier totdat ook hij een leuke nieuwe stap kan maken. En heb ik weer verhuis bedrijf papa ingeschakeld, dit keer samen met Richard die keer op keer met mijn gekke verhuisplannen aanbied mij meteen te komen halen als het niet meer leuk is. Maar nu is het nog hartstikke leuk, en dat maakt het ook extra lastig.

Om de dag even te laten bezinken zit ik met een koud appelsapje in het Victoria park lekker te genieten van de zon, drukte om me heen en keer op keer schiet er door mijn hoofd,  nu is er geen weg meer terug.

1. Gerard:
    15 augustus 2017
    Tja San, je bepaalt zelf de weg! Mogelijk is Amsterdam een halte en dan verhuis ik jullie weer! Haha
  2. Yvonne Boelens:
    15 augustus 2017
    Tja lieverd, mooi verwoord maar door jouw stukje wordt het spreekwoord: ' partir c'est mourir un peu' weer eens duidelijk waarheid. Afscheid nemen gaat nooit zonder verdriet maar er liggen weer prachtige kansen in het verschiet voor jullie beiden. Liefs mama.
  3. Babette:
    15 augustus 2017
    Hoe gek is het dat we elkaar helemaal niet hebben gezien terwijl we op 50 minuten afstand met de trein waren!! Zo gaat dat dan maar denk ik als je druk bent met een nieuw leven opbouwen! Gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat ga je doen bij Hotel L'Europe? Wanneer is je laatste dagje in Londen? Liefs Babette
  4. Linda:
    Lieve lies!

Wat gaaf he dit nieuwe avontuur! Ik ben ontzettend trots!
    Dikke knuf X
  5. Diny:
    Hoi Lisanne
    Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Veel succes en werkplezier op je nieuwe plek.
    Lieve groet Ben en Diny
  6. Annemieke:
    Hey Lisanne,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat goed! Maar wat een moeilijke keuze ook weer voor jou en Ronald.
    Succes met verhuizen en alles regelen.

Liefs Annemieke
  7. Eline:
    15 augustus 2017
    Tuurlijk kan jij dat, je nieuwe baan!! En ronald vindt vast ook snel iets! Komt allemaal goed! Even apart wonen maakt naast dat jullie relatie sterk, leuk en vol plezier is ook nog spannend! Elkaar missen en leuke berichtjes sturen en dan vinden jullie uiteindelijk weer een plekje voor jullie samen! Succes met alles! X
  8. Enny:
    15 augustus 2017
    Lieve San, Spannend weer maar ook leuk en gezellig dat je weer terug komt naar Nederland. Maar ja, waar moeten we nu Sinterklaas vieren? Ik had juist bedacht dat Londen wel erg leuk was om een traditie van te maken. Veel succes met alles afbouwen op je werk en de verhuizing. X
  9. Richard:
    Hoi San,
    Leuk dat ik je voor een nieuwe start in Nederland mag verhuizen.
    Jullie hebben je samen door moeilijke tijden en besluiten heen geslagen. Achteraf kan je zeggen dat alles zijn doel had.
    Leuk dat ik je nu weer wat vaker ga zien.
    Sint dit jaar maar weer in Nederland!
    Ennuh het aanbod blijft staan: als ik je moet ophalen......
    Tot over 2 weken!
  10. Marja:
    16 augustus 2017
    Ha Lisanne ik hoorde van de week van mama t leuke nieuws van je baan ! Super voor je. Wat een avontuur voor jullie beide weer.... Veel succes voor jou en Ronald voor de komende weken. Liefs Marja ook namens Ruud x
  11. Nichtje Anouk:
    Hi meis,
    Ben trots op mijn nichtje!
    Omdat je beter wordt van tegenslag, risico's durft te nemen, deel uitmaakt van een powercouple en inmiddels echt wel avontuurlijker bent dan ik!
    You rock!
    Dikke kus, Nouk
  12. Roos:
    16 augustus 2017
    She's coming back! Dubbel gevoel, maar voor ons ook weer heel erg leuk. Wat een ontzettend stoer avontuur is dit geweest, dat pakken ze je nooit meer af. En nu maar hopen dat Ronald snel ook een leuke job vindt in het Nederlandse :)
  13. Jolanda de Ruijter:
    8 september 2017
    Hoi Lisanne,
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
    Spannend wordt vast weer een hele mooie ervaring!!
    We wensen je heel veel succes!
    Liefs, Jan en Jolanda