Leef je mooiste leven

21 februari 2017 - London, Verenigd Koninkrijk

​Leef je mooiste leven, deze zin zingt Paul de Leeuw in een van zijn liedjes.
Op dit moment zit ik vaker in een vliegtuig dan is een bus, weet ik opeens niet meer goed hoe de tram in Den Haag werkt, tja soms is het verwarrend al dat in en uit checken!

Ondanks dat ik al verlangend uitkijk naar de lente heeft deze winter zeker een positieve toon. Mijn weken vliegen om met het geven van trainingen waarin ik mensen met stapels borden en dienbladen vol glazen door het kantoor laat paraderen. Zeker in vergelijking met vorig jaar bevind ik me nu in een warm bad, mijn manager is tevreden en ik ben nu volledig verantwoordelijk voor de trainingen, het inplannen, uitnodigen sturen, geven en alle administratieve rompslomp er omheen. En zelfs die administratieve rompslomp is helemaal prima!

En zoals ik al eventjes zei, op dit moment ben ik een zeer frequent flyer! Eerst kwam mama even lekker op bezoek en hebben we het tijdens het winterse weekend ons zelf lekker comfortabel gemaakt! Vrijdag avond waren we naar de musical calander girls geweest. De musical was prachtig en heel Brits in een prachtig oud art deco theater. Maar stiekem was de pauze het leukst! Want vooraf gaande aan de show keer je al een soort bioscoop menu kaartje uitgedeeld met ijs, cocktails, bagels, emmers snoep, ciders en popcorn er op. Vlak voor de show werden de kaartjes verzameld, en meteen in de pauze werd alles in een rap tempo uitgedeeld. En een ding blijft me hier in Engeland verbazen... de grote van de porties en hoeveel ze snoepen!
Omdat de grote vlokken sneeuw door de lucht beleven dwarrelen hebben we bij de waitrose allemaal lekkere dingetjes gekocht, en ons zelf lekker verwent met steak and ale pie and lemon drizzle cake. Ook hebben we samen nog even genoten van de prachtige film Jackie, echt een aanrader!

Maar een frequent flyer word je niet zomaar, daarvoor moet je ook even naar Nederland terug vliegen voor een gezellige bruiloft van Ronald zijn nichtje, en komende vrijdag weer instappen richting Hamburg om met de meisjes van Cambridge gezellig even thee te drinken. Ik denk dat ik het weekend er op, als we naar Wenen vliegen om vervolgens op wintersport te gaan stiekem wel erg blij ben als ik in de bergen met schone lucht om me heen me even niet meer hoef te verplaatsen en even lekker kan genieten van de prachtige sneeuw, warme chocolade melk en Kaiserschmarren. Goh.. wat is het toch fijn om een beetje te klachen over alleen maar luxe problemen en leuke dingen. Dat was vorige jaar rond deze tijd toch wel anders!

1. Gerard:
    21 februari 2017
    Dit wenste ik je al die tijd al toe, geniet hiervan want je weet nu hoe het ook anders kan zijn. Kus en wij varen binnenkort wel weer naar onze brexit buren
  2. Enny:
    Geniet er maar van xx
  3. Linda:
    21 februari 2017
    WoW lies!! Ben blij voor je dat je nu je plekje hebt gevonden en dat je baan je goed bevalt. Wat word ik toch altijd vrolijk van het lezen van jouw blogs, je kan altijd nog schrijfster worden. Ik denk dat ik binnenkort ook maar naar London moet komen zodat we samen kunnen genieten van thee en snoepjes!

Dikke knuffel,

Linda
  4. Harrie:
    Leuk verhaal
    Ik zie je weer met Pasen
  5. Nichtje Anouk:
    21 februari 2017
    Klinkt super nichtje! Ik moet ook zeggen dat ik soms vergeet dat je niet in hetzelfde land woont ;-) Zie je straks met Pasen, maar nog leuker: twee weken daarvoor in Londen zelf! Heb er zin in! Xxx
  6. Yvonne Boelens:
    21 februari 2017
    Hoi San, heerlijk dit verhaal. Wat was het leuk om de Britse theater cultuur te ervaren maar wat is het ook fijn om jou / jullie nu gelukkig te zien in Londen! De welverdiende beloning voor heel veel doorzetten, kus mama
  7. Marja:
    22 februari 2017
    Heerlijk lisanne, geniet er van !
  8. Roos:
    22 februari 2017
    Jeej! Weer een nieuw blog, een blij verhaal en een bizarre agenda.. Enjoy en tot snel?